تولید انبوه نمایشگر انعطاف پذیر AMOLED تا سال ۲۰۱۴
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 


 

اگر به یاد داشته باشید شرکت ال جی چند روز پیش اعلام کرد تا سال ۲۰۱۷ منتظر تولید انبوه نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED از سوی این شرکت باشید. اما از آنجایی که رقابت همیشه سبب سرعت و پیشرفت بیشتر بوده، سامسونگ نتوانسته ساکت بنشیند و اعلام کرده این شرکت تا سال ۲۰۱۴ میلادی نمایشگرهای AMOLED انعطاف پذیر را به تولید انبوه می رساند.

این شرکت گفته آنها تولید نمایشگرهای AMOLED منعطف را در همین سه ماهه جاری با قطری کمتر از 0.6 میلمتری آغاز می کنند. اما تولیدات فعلی آنها با یک لایه شیشه غیر قابل انعطاف پذیر پوشانده میشوند. این شرکت تا پایان سال نیز تولید محدود نمایشگرهای انعطاف پذیرش را آغاز می کند و سال ۲۰۱۴ نیز تولید انبوه آنها را آغاز خواهد کرد.

شاید هنوز با استفاده از این نمایشگرها در تلفن های هوشمند فاصله زیادی داشته باشیم اما کاربرد های فوق العاده ای می توان برای این نمایشگرها متصور شد. از کاغذ دیواری خانه ها گرفته تا استفاده از آنها به عنوان تبلیغات شهری. افراد زیادی معتقد اند که نمایشگرهای انعطاف پذیر، آغاز ورود نسل جدیدی از گجت ها به زندگی ما خواهد بود و تعریف ما را از کامپیوترها و گجت های فعلی تغییر می دهند. شما هم با آنها موافقید؟ منبع: نارنجی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 62761
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1